Клієнт
River Mall
River Mall
2019
Коли команда торгового центру River Mall прийшла до нас у BBDO за позиціонуванням і фірмовим стилем — ми такі спочатку: Аха-ха.
Торговий центр у спальному районі міста з набережною та IMAX!
Та у вас і так відвідувачів буде досхочу, навіть якщо ви на дощечці крейдою напишете назву.
River Mall — перший торговий центр такого масштабу з аквапарком на найбільш густонаселеному та молодому масиві Києва: Позняки-Осокорки-Харківський. Унікальні бутики різної доступності, флагманський супермаркет «Сільпо», IMAX, фуд-корт з різноманітними кухнями світу на будь-який смак і набережна Дніпра із зонами для прогулянок — ідеальне місце, куди нікого голосно закликати не треба. Можна далі не працювати.
Але ж ні.
Наше завдання — якраз залучити людей, які у торгові центри не ходять.
І ми тоді:
Ну ОК, челендж ексептед.
Більша частина людей не відчуває задоволення від шопінгу та замість відвідування ТРЦ віддає перевагу приємним домашнім справам: вони краще побайдикують на дивані, подивляться кіношку, з’їздять на шашлички, дачу тощо.
Завдяки цьому інсайту та географічному положенню народилось позиціонування River Mall — релакс-шопінг, який дає можливість зняти стрес, розслабитися, насолодитись покупками, їжею, прогулянками та всім тим, за чим у торгові центри зазвичай не ходять.
Ріка ніколи не буває такою, якою ми бачили її секунду тому. У ній щоразу: нова вода, мінлива швидкість течії та амплітуда хвиль. А флора і фауна — весь час рухлива. Принцип постійної зміни закладений у фірмовий стиль та систему ідентифікації River Mall.
Ми намалювали не просто логотип, а створили принцип, за яким можна створити ще мільйон логотипів — і кожен з них буде не таким, як попередні.
Динамічна айдентика заснована на типографіці та щоразу створює неповторні патерни, які демонструють, що не можна увійти в один і той же River Mall двічі. Кожного разу вас буде чекати щось нове: нові колекції одягу, дропи, прем’єри фільмів, нові фірмові страви, свіжі продукти та випічка.
А щоб з айдентикою було зручно працювати всім — ми не складали жодних чітких правил використання логотипа, а розробили набір фірмових пензликів для графічних редакторів, які можна використовувати як завгодно. Ну чесно.
Для основної версії логотипа — королівський синій та коралово-червоний кольори, які контрастують з написанням River Mall. Допоміжні кольори, що непрямо пов’язані з основною палітрою, доповнюють об’єкт і використовуються для підкреслення сезонності в комунікаціях й зонування в торговому центрі.
В системі навігації айдентика працює таким чином, що навіть коли людина не бачить логотип поруч з вказівником, у неї все одно залишається відчуття від дотику до екосистеми River Mall.
Уважно слідкуйте за анонсами та приходьте любуватися!