Клієнт

Pepsi

Рік

2019

З чого все почалось

 

Початок 2019 – Pepsi представляє нову платформу #fortheloveofit. Вона ніби кричить усім: Агов, люди! Все, що ви любите – футбол, виступ академічного ансамблю пісні та танцю, комікси, маму, колишніх, ганяти на ровері, дельфінів, спостерігати за мамою на дельфіні, попиваючи холодну Pepsi – все воно варте того, щоб насолоджуватись, не зважаючи ні на що. І, дійсно, хто б сперечався?

Початок виявлення симптомів

Але якщо ровери та колишні об’єднують лише частину маргінальних підлітків та клуб розбитих сердець з п’яти людей, то нам треба було звернутись до більшої аудиторії.
Для літньої кампанії Pepsi нам потрібно було знайти універсальну річ, захоплення якою об’єднувало б найбільшу кількість людей. Ми розпочали зі спостереження за найбільш поширеними симптомами.

Виявилось, що люди, самі того не помічаючи, вже доволі довго живуть з ознаками певної залежності: вони всюди ходять з навушниками, у чергах до перукаря дивляться музичні відеокліпи, слухають музику під час тренувань, на роботі, навіть на ровері, пригадуючи колишніх – люди слухають музику!
Одна людина зізналась нам, що коли опиняється в транспорті без навушників, то відчуває пригнічення, паніку – та хоче повернутись додому за ними.

Літо – сезон загострення

Отже, ми – музикозалежні. І це треба відсвяткувати! Pepsi має стати постачальником того, що люди люблять понад усе: Pepsi та музики. А літо з його теплом і щільним фестивальним календарем має стати середовищем для розповсюдження музикозалежності.
Ми почали інформаційну кампанію із залученням селебрітіз та інфлуенсерів.

Спробували позбутись залежності за допомогою ворожок, екстрасенсів і шахраїв. Та, на щастя, з того нічого не вийшло.

 

Відкрили мобільні пункти підтримки музикозалежних на фестивальних майданчиках.

Відкрили доставку допомоги музикозалежним та їхнім родичам вдома та на роботі.

Профілактика

Кінець літа – це ще не кінець. Кампанія, як і сама музикозалежність, не тільки не вщухла восени, а й продовжила набирати оберти, надихнувши відомого блогера на власний витвір у жанрі «музичний трек для відеоряду». А ми – тільки раді!

https://youtu.be/MR09K5z0eb4

А смаку Pepsi «На битвах смаку», що відбувались на тих самих майданчиках музичних фестивалів, віддали перевагу 68% українців. Що трохи менше, ніж неофіційні дані про кількість музикозалежних. Проте ми раді, що для когось ще станемо – сюрпризом…