Клієнт

Одеський міжнародний кінофестиваль

Рік

2020

Вступ

 

Коли у BBDO Ukraine розпочали співпрацю з Одеським міжнародним кінофестивалем, головним завданням було – знайти візуальну форму, яка найкращим чином розповість про різноманіття історій, показаних у рамках фестивалю.

Кульмінація

 
Ми зрозуміли, що історія – це міст між емоційним і візуальним.
Елемент, що поєднує режисера і його творіння, персонажа і глядача, ідею та фільм.
Головною частиною візуального коду ОМКФ став промінь проєктора, у якому живуть сотні захоплюючих історій. Його коло дозволяє органічне впровадження будь-яких візуальних елементів кінематографу.
У типографіці був закладений ефект хроматичної аберації, а кольори розділилися на головні кольори айдентики.

Фінал

Ми заклали історію в кожну деталь, забезпечивши її динамічними функціями. Історія легко підлаштовується під режисера, івент або певний фільм програми.

Разом з ОМКФ, Family Production і знаменитим українським режисером Ахтемом Сеітаблаєвим ми зняли ролик, головним героєм якого став кінематограф, що шукає нову домівку.