Клієнт

Одеський міжнародний кінофестиваль

Рік

2020

ЗАЧИНЕНІ ЗАЛИ

 

Одеський міжнародний кінофестиваль з відомих усім причин втратив можливість збирати у своїх стінах кінематографістів з усього світу.

Але фільми й далі прибували, і ми не могли залишити їх на вулиці. Тому ОМКФ перейшов на новий для себе онлайновий формат і покликав нас, BBDO Ukraine, щоб допомогти розповісти про це людям.

З ВЕЛИКОГО В МАЛЕНЬКЕ

 

Ми зуміли об’єднати велике кіно з маленькими екранами, створивши містку й драматичну історію «Впустіть кіно додому», що поєдналася з серією віжуалів.

КІНО ВСЕРЕДИНІ

 

Кожна з великих історій залишає всередині не менший слід, ставши повноцінною частиною нашої сутності. На основі цього спостереження ми розробили серію принтів, у яких історії посіли своє повноправне місце — очі. Крім цього, доповнили кампанію в диджиталі інста-маскою ОМКФ.

ДІМ ЗНАЙДЕНО

 

Разом з ОМКФ, Family Production і знаменитим українським режисером Ахтемом Сеітаблаєвим ми зняли ролик, головним героєм якого став кінематограф, що шукає нову домівку.

Ми створили айдентику для 11-ого Одеського міжнародного кінофестивалю. Головною частиною нового візуального стилю став промінь проєктора, у якому живуть сотні захоплюючих історій.