Клієнт
Visa
Visa
2020
Коли компанія Visa звернулась до нас із завданням розробити нову хайпову серію діджитал-скінів для ПриватБанку — ми зраділи. Відразу зраділи, а потім понесли першу хвилю ідей. За нею — другу. І поки носили ці дві — визріла третя.
Ми дізнались від ПриватБанку, що скіни на патріотичну тематику — у топі скачування. Відразу було вирішено працювати з двома напрямами: типові міські мотиви (трешові хрущовка-в’ю, сірий асфальт тощо) та відомі українці. Тарас Шевченко вийшов у стилі thug life, а Леся Українка завела собі все для проведення стримів. Так і стало зрозуміло, що хайпу — бути.
Обравши для дизайну знаменитостей, ми зрозуміли, що ці люди — зображені на реальних грошах. Так виникла ідея зробити фон, як на купюрі, щоб впізнаваність стала ще вищою.
Про те, що створені нами скіни вже побачили світ, ми дізнались, насправді, випадково: хтось із друзів друзів зарепостив у себе на сторінці круту Лесю чи Сковороду. Вже не пам’ятаємо. А далі — все як у тумані: нові електронні гроші замінили старі (паперові). Адже вони — модні, круті, зручні та доступні. Тільки й користуйся!