Клієнт
Український маркетинг-форум
Український маркетинг-форум
2018
Спочатку ми запросили мікробіолога стати частиною нашої команди. Потім створили унікальний макет книги та конструкцію сітілайта. Десь у середині проекту все це переробили, відмовившись від токсичних матеріалів, які заважали плісняві рости. Та нарешті книга почала ставати старішою. «Яка пліснява? Яка книга?», — спитаєте ви. Довго пояснювати. Дивіться кейс.
Для того, щоб продемонструвати це, автори кампанії взяли культову книгу з маркетингу Філіпа Котлера, мільйони спор плісняви та помістили все це в сітілайт і … залишили, щоб час показав свою силу.
Після місяця спроб і розчарувань — оптимальне рішення було знайдено. Цвіль росла. З кожним днем вона ставала все більше, книга виглядала все старіше, а повідомлення звучало все чіткіше: знання застарівають — приходь за свіжими.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
---|