Клієнт

Love you

Рік

2020

Проблема

 

«Ну-у…е-е…ти… ніби норм»

Зізнаватися у почуттях — важко. Важко підібрати слова, вгамувати емоції, перестати соромитись, сумніватися, боятися. Важко вимовити: «Я тебе люблю». Навіть найближчим.

Завдання

 

За слова говорять вчинки

Разом з LOVE YOU ми хотіли створити такий бренд ювелірних прикрас, який допомагав би людям висловлювати свої емоції. Висловлювати так, аби і слова були непотрібні. Щоб сам подарунок казав: «Я тебе люблю».

Неймінг

 

Ми по-різному любимо.
І любимо різних.
Різними словами й різними шляхами висловлюємо свої почуття.

І ці почуття, ця любов – є найкращими з прикрас.

Тому назвою бренду і стало саме зізнання.

LOVE YOU______

Після головних слів ми зробили лінію, аби одразу можна було вписати ім’я тієї людини, якій ви даруєте своє серце.

Фірмовий стиль

 

Любов прикрашає: витончено, делікатно, ніжно. І краще за прикраси. Тому фірмовий стиль створили легким, мінімалістичним та акуратним. Як дотик кохання.

Кольори

 

Різною і до різних буває любов. Таким же різним є і її колір.

Світло-блакитний – як ніжна, чуттєва, мрійлива закоханість.
Темно-синій – як промовистий, сильний буревій емоцій.
Рожевий – як цілунок, обійми. Як тепло коханої людини.