Клієнт

Лідскае

Рік

2020

Один з найстаріших, найулюбленіших і найвідоміших виробників пива в Республіці Білорусь. ПАТ «ЛІДСКАЕ» – може пишатися своїм корінням: вже понад 140 років виробництво не зупиняється в невеликому місті Ліда.
З 2009 року компанія є частиною фінського концерну Olvi.

Але в сучасному світі доводиться конкурувати з корпоративними гігантами, які вкладають мільйони в місцеві бренди-конкуренти, які купили.

СВОЇ – СКРІЗЬ СВОЇ

Займаючи позицію № 2 на ринку, команда «ЛІДСКАЕ» ​​вирішила зміцнити позиції та відновити титульний бренд «ЛIДСКАЕ».
Щоб зробити «ЛIДСКАЕ» ближчим до його аудиторії, був проведений редизайн та оновлене позиціонування бренду. Тепер воно звучить так: «Пиво для єднання близьких за духом». В основу бренду лягли три ключові цінності: коріння, щирість і єдність.

В архітектурі бренду присутня локальна гордість за «своїх» людей, яка базується на близьких стосунках – сусіди, близькі друзі, партнери зі спорту, улюблені співробітники. Всі ці люди – свої.

Тільки з ними – близькими за духом людьми – ти можеш розслабитися.

А також зняти ті маски, які змушений надягати кожен день, щоб відповідати соціальним очікуванням. Тільки з ними – ти можеш бути собою.

Органічно в платформу «Для своїх» вплелася Ліда.
Місто – протиставлене галасливій ​​столиці.
Місце – наповнене історією пивоваріння.

ВСЕ ЗАРАДИ

Піти на концерт не дуже улюбленої групи, виручити в найвідповідальніший момент. Чого тільки не роблять друзі заради своїх!

Знайоме усім спостереження про дружбу стало основою нової комунікації.

Так на світ з’явилася перша історична «байка» про знаменитого в Білорусі князя Гедиміна, який спорудив Лідський замок для того, щоб збирати там своїх вірних друзів … і веселитися.

Прямо як щоп’ятниці найактивніший з компанії йде на все – заради того, щоб зібрати друзів.

ТАК МОЖНА БУЛО?

Створення ролику стало продовженням ідеї – адже BBDO Ukraine довелося зробити щось нове і більше заради нього. За тиждень до запланованої зйомки Україна закрила кордони через пандемію.

Тоді креативна команда і білоруський продакшн Partizan Production спільно з клієнтом вирішили організувати дистанційну зйомку.

Агентство знаходилося в Україні, продакшн і клієнт – у Білорусі, режисер – в Чехії, а одна людина з команди «ЛIДСКАЕ» ще далі – у В’єтнамі. Вперше зйомку ролику зі складними декораціями і кількома локаціями довелося координувати в стрімі на YouTube. Так серед проєктів з’явився перший #pandemmercial – ролик, який знятий з урахуванням обмежень пандемії.


» »

Нова реальність вимагає нових підходів, які не повинні впливати на результат. Все – заради «ЛIДСКАЕ». Все – заради своїх.