Клієнт

Жако

Рік

2020

Ситуація

 

Вчимося літати

Десерти “Жако” — легкі. За смаком, текстурою, відчуттям. Від них ноги самі відриваються від землі, а на серці стає замріяно-легко. Тому і нове позиціонування для них ми зробили таким же легким.
Проте упаковка десертів була далекою від відчуття легкості й новому позиціонуванню не зовсім відповідала.

Виклик

 

Цілитися у хмари

Перед нами постало амбітне завдання: змусити упаковки десертів “Жако” — злетіти. Без крил, пилку фей, без “Вінгардіум Левіоса”. Але зберегти впізнаваність так, аби здалека виглядало так само, проте під час розглядання були помітні відмінності.

Рішення

 

Легкість у нас

Легкість — це стан. Коли підіймає до неба, коли вітер плутає волосся, коли розганяєшся на гойдалках щосили чи коли в небі виблискує повітряний змій. Саме такі легкі сюжети ми й створили на упаковках. А доповнили їх новими патернами, в основі яких зобразили форму продукту.
А щоб людина серцем знала, що це упаковка улюбленого десерту “Жако”, ми залишили розташування блоків на колишніх місцях.