Клієнт

Оболонь

Рік

2018

ЩО ЗА hike

“Оболонь” — один із найпотужніших українських національних виробників пива з цілим арсеналом брендів. hike вийшов на ринок у 2004му та зайняв нішу для молодих та динамічних.
За майже 14 років існування бренд не змінювався зовні радикально. А от споживачі стали зовсім іншими. У 2005му з’явився youtube, у 2010му — instagram.
Сприйняття візуальної інформації змінилося назавжди.

Ой, 2018?

Змінилися люди, правила, лідери. Сидр, хард-лимонад та десятки сортів крафтового пива тепер на вершині. Не найкращі часи для пива масового виробництва, особливо із застарілим дизайном. Треба виділитись, стати помітними на пивній полиці.

Т як (^_^) #

Коротше, менше, швидше — контенту настільки багато, що по-іншому вже не можна. Саме скорочення, хештеги та символи для спілкування молоді в мессенджерах стали основою для оновленої айдентики. Так з’явились болд назва та динамічний візуальний код, що змінюється, в залежності від контексту використання.

Засновано на реальних історіях В 2018 все має бути правдиво. Вдаване чи штучне буде помітно одразу. Адже люди вірять тільки людям.

Прощавайте, нудні пивний дизайн та реклама.
О привіт, hike!

НАГОРОДИ