Клієнт

Морозиво Геркулес

Рік

2019

КРАЇНА ПРИГОТУВАЛА ЯЗИЧКИ. НАСТАВ ЧАС ЛИЗАТИ

 

Морозиво Геркулес не виходило в медіа-простір 4 роки, але його минулу рекламну кампанію «Готуйте язички» пам’ятають усі. Хтось лаяв Геркулес, хтось лайкав Геркулес, а хтось лизькав.

За 4 роки конкуренти побудували комунікативні стратегії та наробили різного шуму.

ВИКЛИК

Перед нами стояв виклик — розробити літню рекламну кампанію, яка б привернула увагу до морозива Геркулес. Після довгої медіа-паузи гучно нагадати про себе та особливо — бути гучнішими за конкурентів. Бути провокаційними та бути помітними. Зробити так, щоб люди обговорювали Геркулес, лайкали Геркулес, шерили та коментили Геркулес. Одним словом — хайпанути.

РІШЕННЯ

Конкуренти морозива Геркулес говорять про «насолоду», «натхнення», «любов» і бла-бла-бла, як же нудно… З Геркулєсіком такого не буде!

Щоб виділитись серед банальної реклами морозива, ми продовжили бути панками. Вийшли на вулицю та прокричали «ВСІМ ЛИЗАТИ ГЕРКУЛЕС». Гучно, провокаційно, трохи вульгарно, але П-О-М-І-Т-Н-О. Повз такий слоган складно пройти. Тільки якщо поруч буде гуляти Кім Кардаш’ян. І то не факт.

Слоган «ВСІМ ЛИЗАТИ» відсилає нас до минулої кампанії Геркулес «Готуйте язички», закликає людей полизькати морозиво та пробуджує фантазію (хоч яку, але фантазію). Після лаконічної та провокаційної зовнішньої реклами ми випустили відео для телебачення та інтернету.

В основу відео лягла реальна історія (насправді нереальна) хлопця-лизуна, який досяг дзену в лизанні морозива і тепер челенджить себе лизати морозиво дивними й безглуздими способами. Відео 15 секунд та його скорочені версії розповідають про один з таких способів.

Клікайте та дивіться, чи вдалось йому.

Клікайте та дивіться, чи вдалось йому.
Кампанія «ВСІМ ЛИЗАТИ ГЕРКУЛЕС» триває, але вже зараз у соціальних мережах можна побачити, як люди фотографують, коментять і репостять рекламу Геркулес. Навіть у чорно-білій газеті (ч/б в 2к19?) надрукували. А ще в інстаграм-акаунті @h_harkov, у якому 225к підписників на момент написання цього оцього.

Нє, ну хіба не прикіл? 🙂