Клієнт

Лідське пиво

Рік

2021

У СВІТІ ШТУЧНИХ ЕМОЦІЙ

 

Хей, озирнись довкола! Одноразовий посуд, штучні барвники. Пластикові стільці, пластикові емоції.

Відчуваєш? Ми теж. Теж скучили за справжнім — і тому наважились кинути виклик штучності та популярним солодким напоям. Так разом з ВАТ «Лідське пиво» ми запустили новий бренд натуральних лимонадів.

ЗНАЙОМТЕСЬ, CHIILZ

 

Новий продукт від «Лідське пиво» — натуральні лимонади на основі солоду — рутбір і сода з оригінальними, свіжими смаками. Нам потрібно було розробити бренд, чий вайб буде близьким і зрозумілим для сучасних молодих людей, що дивляться в бік більш здорового й натурального.

Суть і характер нового бренду відобразились у короткій звучній назві — Chiilz. Chiilz — про легкість, справжність і позитив. Для тих, хто не боїться бути природним, не намагається сподобатись усім, а просто насолоджується життям тут і зараз.

ТАК ВИГЛЯДАЄ СПРАВЖНІСТЬ

 

Логотип Chiilz — написаний від руки, невимушено й легко, теж доносить натуральність. А ще ми зашили в нього фірмовий смайл, що додає грайливості та настрою.

Основні кольори бренда: оригінальний та незвичайний фіолетовий; білий, що символізує чистоту та бризки води; зелений — символ натуральності. Таке яскраве поєднання допомагає виділятись, підкреслює індивідуальність. Ще одним важливим елементом фірмового стилю є хвиля Chiilz — особливий патерн бренда, це хвиля натурального освіження, що накриває тебе з головою. Заціни, як все разом працює у яскравому мерчі Chiilz.

Також ми створили яскраві ілюстрації, що занурюють тебе в атмосферу чілу, де все по-справжньому безтурботно й легко, без жодних напрягів і жодних домішок. Так, щоб просто взявши банку до рук, можна було відчути свіжість та релакс.