Клієнт
Оболонь
Оболонь
2019
В Україні є тільки один алко-енергетичний напій, про який знають майже всі. Ми не будемо називати бренд, скажемо тільки, що він починається на re-. Десь у провінції можна знайти його аналоги, але в них настільки маленька дистрибуція, що легше знайти алмази під Житомиром (а вони там є).
Маркетологи компанії «Оболонь» придумали геніальну ідею — вивести на ринок алко-енергетичних напоїв нового гравця.
Категорія відкрита, чому б не спробувати?
Але спочатку вони прийшли до нас. Прийшли і сказали: Bronx!
Сіли ми в BBDO думати над позиціонуванням алко-енергетика BRONX. До вечора втомились – закінчилась енергія. Всі вже почали розходитись, та Креативний директор сказав: «Всім залишатись на своїх місцях, скоро відкриється друге дихання».
«О!» – подумали всі, а записали тільки стратеги.
Так з’явилось позиціонування «BRONX відкриває друге дихання».
У дизайні банки BRONX ми поєднали назву одного з районів Нью-Йорка з позиціонуванням «відкриває друге дихання». Ми намалювали шлях хлопця, якому вистачає енергії обійти Бронкс уздовж та впоперек. Зробили це в стилі трекінгу, коли шлях автоматично переноситься на мапу.
Якщо роздивитись банку, то можна побачити місця, у яких цей хлопець тусив, гуляв, танцював, їв, комусь щось продавав, у когось щось купував. BRONX дав йому енергію встигнути все. І трішки більше.
«BRONX – це друге дихання. Заряд енергії, спалах, удар.
Це ще кілька місць для туси.
Це – реп на районі, нові білі кросівки та 1 долар,
з якого зробиш мільйон.»
Тупак Шакур
міг це сказати, але не встиг.
![]() |
---|