Клієнт
Лідскае
Лідскае
2021
«Лідське пиво» — один з лідерів білоруської пивного ринку. Серед секретів його перемог — вміння задовольнити смаки самих різних любителів пива. Саме тому компанія прийняла рішення створити новинку в чеському стилі.
Нікому невідомий, абсолютно новий бренд повинен був з перших днів існування почати боротьбу з великими міжнародними гравцями, які займають top of mind споживачів.
Необхідно було переключити аудиторію, для якої споживча поведінка — частина соціального статусу, з огляду на один важливий нюанс:
Білоруське законодавство забороняє показувати людей в рекламі пива.
BOHÉMSKÝ LEV — пиво, зварене справжніми друзями-пивоварами з Білорусі та Чехії.
Роздумуючи про те, що може стати емоційної основою комунікації нового бренду, ми прийшли до висновку, що це вміння зібрати навколо себе друзів, незважаючи на різний світогляд.
Так з’явилася історія, заснована на реальних подіях. Глядачі стали свідками дружнього спілкування, результат якого вони тепер можуть спробувати й оцінити самі.
І ось настав час зйомки. А питання про те, як зрозуміло передати діалоги, чеськість і оптимізм без персонажів, залишалося відкритим. Але робота закипіла, процес заварився — і ми зняли ролик про справжню дружбу, якій не заважають ані відстань, ані різниця характерів, ані локдаун. І віртуозно обійшли законодавчі обмеження, створивши відчуття дружньої бесіди без людей в кадрі.