Клієнт
BiasLess
Рік
2019
BiasLess
2019
Більшість знає, що всі ми не завжди об’єктивні. Ви можете упереджено ставитися до вашої улюбленої спортивної команди та проти їх найбільших суперників. Якщо бути абсолютно чесним із собою, такі упередження можуть виникати з будь-якою групою людей, з якою ми себе пов’язуємо: наприклад, ми можемо стати на бік своїх родичів і упереджено ставитися до їхніх галасливих сусідів.
Однак багато з нас не усвідомлюють, що наші упередження віддзеркалюються в наших розмовах — навіть якщо ці упередження не стосуються нас особисто (а особливо, коли стосуються). Ігнорування таких упереджень може призвести до проблем у спілкуванні — ми можемо завдати болю, образити чи відштовхнути людей, з якими говоримо, бо, не усвідомлюючи цього, сказали щось нетактовне.
Проект Biasless був створений для вирішення цієї проблеми. Онлайн-інструмент, що допомагає людям розпізнати, уникнути та зменшити частоту використання упередженої лексики. Змінити її на допустиму.
Це смілива місія. Зрозуміло, що й вимагає вона сміливої айдентики. Ми хотіли створити для Biasless більше, ніж статичний логотип. Вони знайшли проблему, яку мало хто помічав, хотілося створити айдентику, яка б цю проблему відобразила. І, звичайно, показати, як її можна вирішити.
Ми створили візуальну мову, яка стосується упереджень кожного. Ми виокремили всі види прихованої нетолерантності — сексизм, расизм, гомофобія тощо. Айдентика сама пропонує шлях боротьби проти упереджень.
Вона може трансформуватися, щоб підкреслити один або більше аспектів нетерпимості.
Biasless — гнучкий інструмент, який своєю візуальною айдентикою заявляє, що можна боротися з сучасною проблемою, що швидко змінюється.
Допомагає стати більш толерантними, а світ зробити місцем, де нетерпимість — неактуальна.