Клієнт

Карпатські мінеральні води

Рік

2015

СЕКРЕТ ОМОЛОДЖЕННЯ

 

Усі знають, що Софія Ротару, якою була 80 років тому, такою і лишається зараз. Не знаємо в чому там її секрет молодості, тому ми й пішли своєю дорогою, стежинкою, що привела нас до джерела молодильної води. Ось гляньте.

БЛОК 1

БЛОК 1

БЛОК 1

Морозиво Геркулес не виходило в медіа-простір 4 роки, але його минулу рекламну кампанію «Готуйте язички» пам’ятають усі. Хтось лаяв Геркулес, хтось лайкав Геркулес, а хтось лизькав.

БЛОК 2

БЛОК 2

БЛОК 2

Морозиво Геркулес не виходило в медіа-простір 4 роки, але його минулу рекламну кампанію «Готуйте язички» пам’ятають усі. Хтось лаяв Геркулес, хтось лайкав Геркулес, а хтось лизькав.

 

За 4 роки конкуренти побудували комунікативні стратегії та наробили різного шуму.

БЛОК 3

БЛОК 3

БЛОК 3

ВИКЛИК

Перед нами стояв виклик — розробити літню рекламну кампанію, яка б привернула увагу до морозива Геркулес. Після довгої медіа-паузи гучно нагадати про себе та особливо — бути гучнішими за конкурентів. Бути провокаційними та бути помітними. Зробити так, щоб люди обговорювали Геркулес, лайкали Геркулес, шерили та коментили Геркулес. Одним словом — хайпанути.

 

 

РІШЕННЯ

Конкуренти морозива Геркулес говорять про «насолоду», «натхнення», «любов» і бла-бла-бла, як же нудно… З Геркулєсіком такого не буде!

 

Щоб виділитись серед банальної реклами морозива, ми продовжили бути панками. Вийшли на вулицю та прокричали «ВСІМ ЛИЗАТИ ГЕРКУЛЕС». Гучно, провокаційно, трохи вульгарно, але П-О-М-І-Т-Н-О. Повз такий слоган складно пройти. Тільки якщо поруч буде гуляти Кім Кардаш’ян. І то не факт.

 

 

 

БЛОК 4 —